DLA KOGO?

Jeśli chcesz zrzucić zbędne kilogramy przy dobrej zabawie to trening  FIT AND JUMP jest  dla Ciebie!  To właśnie nasz największy szał - trampoliny :) W trakcie treningu spalamy do  800 kcal!  Są to zajęcia poprawiające kondycję, wydolność  oraz  redukujące tkankę tłuszczową  przy dobrej zabawie! Zajęcia składają się z prostych skoczków na trampolinach i kończą częścią wzmacniającą oraz krótkim stretchingiem. Systematyczne treningi pozwolą Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę :)

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia składają się z trzech części:

I: Zajęcia „cardio” na trampolinach

II: Wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych.

III: Krótki stretching.


 
 

PUMP

DLA KOGO?

Jeśli chcesz aby Twoje ciało było wyrzeźbione i zaokrąglone  tam gdzie trzeba, zapraszamy na PUMPa! To trening ze sztangą, wytrzymałościowo-siłowy, na którym zadbamy o każdą partię mięśniową  twojego ciała.

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia są prowadzone ze sztangą i indywidualnie dobranym obciążeniem. Ćwiczone są kolejno partie ciała, takie jak:

  • Uda,
  • Klatka piersiowa,
  • Plecy,
  • Biceps, triceps, ramiona,
  • Pośladki,
  • Brzuch.

Zajęcia kończą się krótkim stretchingiem.


 

BOSU®

DLA KOGO?

Dwustronny półokrąg, który gwarantuje udany trening. Podczas treningu na Bosu® pracujemy nad stabilizacją ciała oraz czuciem mięśni głębokich. Ćwiczenia statyczne i dynamiczne są idealne do treningu z tym przyrządem. Ćwiczenia z BOSU rozwijają umiejętności motoryczne, kształtuja sylwetkę oraz wzmacniają umysł. Zajęcia nadają się dla osób początkujących jak i zaawansowanych w fitnessowym Świecie :)

OPIS ZAJĘĆ

Trening opiera się na ćwiczeniach wykonywanych na przyrządzie Bosu® - dwustronnej platformie stanowiącej unikalne połączenie piłki i stepu. 


 

PŁASKI BRZUCH

DLA KOGO?

Jeśli zależy Ci na skupieniu większej uwagi na brzuchu - zapraszamy na zajęcia Płaski Brzuch. Na treningu skupiamy się przede wszystkim na redukcji tkanki tłuszczowej, wzmocnieniu i rzeźbieniu mięśni w tych okolicach naszego ciała.

OPIS ZAJĘĆ

Na zajęciach ćwiczymy przede wszystkim partie mięśniowe w pobliżu brzucha oraz całego tułowia. Poświęcimy też nieco więcej czasu na stretching - abyś mogła zregenerować mięśnie po ich intensywnej pracy.

 
 

ZUMBA

DLA KOGO?

Świetna zabawa przy latynoskich rytmach to właśnie ZUMBA! Na zajęciach wytańczysz się za wsze czasy gubiąc przy tym zbędne kilogramy.

OPIS ZAJĘĆ

ZUMBA zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Na zajęciach instruktor prezentuje proste układy taneczne inspirowane muzyką latynoską.


 

PILATES

DLA KOGO?

Jeśli chcesz uelastycznić swoje ciało, wzmocnić swoje mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania, poprawić swoją postawę oraz obniżyć poziom stresu to PILATES jest dla Ciebie!

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia mogą odbywać się z różnymi przyrządami lub bez nich. Podczas zajęć mięśnie są wzmacniane oraz rozciągane. Odbywają się one przy spokojnej, relaksującej muzyce.


 

ABT

DLA KOGO?

Idealne zajęcia dla miłośniczek pięknych brzuchów, jędrnych ud i okrągłych pośladków! :) Zajęcia nadają się zarówno dla osób zaawansowanych jak i dla tych, którzy w fitnessie stawiają swoje pierwsze kroki.

OPIS ZAJĘĆ

Na zajęciach skupiamy się przede wszystkim na dolnych partiach mięśniowych - brzuchach, udach oraz pośladkach. Przeplatane zostają ćwiczenia wzmacniające z elementami cardio. Kończymy trening krótkim stretchingiem.