FIT AND JUMP®

DLA KOGO?

Jeśli chcesz zrzucić zbędne kilogramy przy dobrej zabawie to trening  FIT AND JUMP jest  dla Ciebie. To właśnie nasz największy szał - trampoliny! W trakcie treningu spalamy do  800 kcal!  Są to zajęcia poprawiające kondycję, wydolność  oraz  redukujące tkankę tłuszczową  przy dobrej zabawie! Zajęcia składają się z prostych skoczków na trampolinach i kończą częścią wzmacniającą oraz krótkim stretchingiem. Systematyczne treningi pozwolą Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia składają się z trzech części:

I: Zajęcia „cardio” na trampolinach

II: Wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych.

III: Krótki stretching.

 
 
 
 
 

SALSATION®

NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCY SIĘ PROGRAM dance&fitness w Europie!
Jeszcze żaden program nie wzbudził tak wielkiego zainteresowania, w tak krótkim czasie.
Salsation® opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Możemy tańczyć i ćwiczyć jednocześnie!
Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation® można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

 
 

PUMP

DLA KOGO?

Jeśli chcesz aby Twoje ciało było wyrzeźbione i zaokrąglone tam gdzie trzeba, zapraszamy na PUMPa! To trening ze sztangą, wytrzymałościowo-siłowy, na którym zadbamy o każdą partię mięśniową  twojego ciała.

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia są prowadzone ze sztangą i indywidualnie dobranym obciążeniem. Ćwiczone są kolejno partie ciała, takie jak:

  • Uda,
  • Klatka piersiowa,
  • Plecy,
  • Biceps, triceps, ramiona,
  • Pośladki,
  • Brzuch.

Zajęcia kończą się krótkim stretchingiem.

 

CARDIO SHAPE

Cardio Shape To trening wzmacniający mięśnie z elementami treningu cardio czyli trening 2 w 1: wzmacniamy i spalamy tkankę tłuszczową! Każde ćwiczenie ukierunkowane jest na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom.

 

ABS

DLA KOGO?

Jeśli zależy Ci na skupieniu większej uwagi na brzuchu - zapraszamy na zajęcia Płaski Brzuch. Na treningu skupiamy się przede wszystkim na redukcji tkanki tłuszczowej, wzmocnieniu i rzeźbieniu mięśni w tych okolicach naszego ciała.

OPIS ZAJĘĆ

Na zajęciach ćwiczymy przede wszystkim partie mięśniowe w pobliżu brzucha oraz całego tułowia. Poświęcimy też nieco więcej czasu na stretching - abyś mogła zregenerować mięśnie po ich intensywnej pracy.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

DLA KOGO?

Jeśli chcesz uelastycznić swoje ciało, wzmocnić swoje mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania, poprawić swoją postawę oraz obniżyć poziom stresu to te zajęcia są dla Ciebie!

OPIS ZAJĘĆ

Zajęcia mogą odbywać się z różnymi przyrządami lub bez nich. Podczas zajęć mięśnie są wzmacniane oraz rozciągane. Odbywają się one przy spokojnej, relaksującej muzyce.

 

ABT

DLA KOGO?

Idealne zajęcia dla miłośniczek pięknych brzuchów, jędrnych ud i okrągłych pośladków! Zajęcia nadają się zarówno dla osób zaawansowanych jak i dla tych, którzy w fitnessie stawiają swoje pierwsze kroki.

OPIS ZAJĘĆ

Na zajęciach skupiamy się przede wszystkim na dolnych partiach mięśniowych - brzuchach, udach oraz pośladkach. Przeplatane zostają ćwiczenia wzmacniające z elementami cardio. Kończymy trening krótkim stretchingiem.

 

TBC

Jest to forma zajęć fitness odpowiednia praktycznie dla każdej grupy osób. Poziom trudności na treningach TBC (Total Body Conditioning) nie jest przesadnie wysoki, dzięki czemu mogą na nie uczęszczać początkujący, a także osoby starsze. Jest on dobrą alternatywą także dla osób, które nie mogą zbytnio obciążać stawów (podczas zajęć TBC nie ma zbyt wielu podskoków).